10 mar 2012

Znaczenie słów w email marketingu

10 mar 2012

E-mail marketing opiera się na przekazywaniu informacji, a więc na używaniu słów. Być możne zdajesz sobie sprawę, ze niektóre słowa działają w sposób pozytywny, a niektóre w sposób negatywny. Zrobiłem krótkie nagranie na temat słów, które mogą sabotować Twój biznes oraz słów, które dają wiele korzyści. Zapraszam więc do obejrzenia.


Zapisz się aby dostać więcej informacji


Zgadzam się z Polityką Prywatności

4 komentarze:

  1. 1.Nie przechodź na czerwonym świetle!
    2. Nie wkładaj ręki do ognia!
    3.Nie kocham cię. itp.
    Skąd to stwierdzenie, że mózg nie słyszy nie?
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nie pójdziemy dziś do teatru ani na spacer."
    "Nie zainstaluję Pani telewizji satelitarnej."
    "Nie pomogę Ci."
    "Nie licz na niego."
    "Przecież ty nie potrafisz obsługiwać tego terminalu!"

    Przykładów można znaleźć wiele, gdzie mózg słyszy (i rejestruje) przede wszystkim "nie". Chyba chodzi o to, aby mózg nie poczuł negacji (odrzucenia). Jednak stwierdzenie, że mózg nie słyszy "nie", jest zbyt ogólne i nie oddaje prawdy.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Nie przechodź na czerwonym świetle! - pomyślałeś o przechodzeniu na czerwonym świetle?
    2. Nie wkładaj ręki do ognia! - pomyślałeś o włożeniu ręki w ogień
    3.Nie kocham cię. itp. - pomyślałeś o miłości?
    Skąd to stwierdzenie, że mózg nie słyszy nie?

    To "nie" nie jest dosłownie niesłyszane przez mózg.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Pomyślałem żeby nie wchodzić na czerwonym świetle na jezdnie bo może mnie coś trafić.
    2.Pomyślałem żeby nie wkładać bo można się poparzyć.
    3. Pomyślałem o braku uczucia do mnie.
    Rafał

    OdpowiedzUsuń