Jest to chyba najskuteczniejsza metoda na zwiększenie sprzedaży. Używanie e-mail marketingu w internetowej sprzedaży staje się coraz popularniejsze i powszechniejsze. Nic w tym dziwnego, ponieważ w jednej chwili można dotrzeć do tysięcy czy setek tysięcy osób na całym świecie i to znacznie taniej niż przy ożyciu innych kanałów dotarcia. Zrobiłem krótkie nagranie z kilkoma wskazówkami dotyczącymi e-mail marketingu.
Witam
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawa prezentacja. Niby wiedziałem prawie wszystko ale kilka małych szczegółów może zrobić dużą różnicę. Gratuluję pomysłów.
Dziękuje za komentarz,
UsuńPrzygotowuje kilka kolejnych nagrań, w których będzie znacznie więcej "smaczków", mam nadzieje, że również będą pomocne.
Cześć Marcin.
OdpowiedzUsuńŚwietna pigułka o podstawach e-mail marketingu. Niby człowiek, po kilku latach wie co i jak, a jednak czasem zapomina o tych podstawach :)
Witaj Marku,
UsuńTo prawda też czasem odświerzam sobie pamięć oglądając to co już teoretycznie znam ale mimo wszystko zawsze coś nowego potrafię wynieść.
Witam Marcinie,
OdpowiedzUsuńNiby takie proste rzeczy a brak ich może nas kosztować sporo...
Dzięki za uświadomienie:)
Witaj Marcinie,
UsuńZawsze jakaś całość składa się z małych niby mało istotnych detali ale razem, spójnie dają one efekt.
Dziękuje za komentarz :)
Na mój gust zbyt głośna muzyka w tle, rozprasza i czasami Cię zagłusza.Trudniej się skupić, na tym co mówisz. No chyba, że juz tak późno :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam P. D
Dziękuje za uwagę, w następnym nagraniu poprawię to i będzie tło znacznie ciszej :)
UsuńPozdrawiam.
Moim zdaniem dawanie tego samego linku w wielu (>2) miejscach nie jest dobre, szczególnie jeśli nie są podlinkowanie w słowa.
OdpowiedzUsuńMnie osobiście to irytuje jak czytam takiego maila. Co do reszty to zgadzam się w zupełności.
Poza tym podkład muzyczny rozprasza.
Pozdrawiam.
Witaj Marcin
OdpowiedzUsuńJak zwykle rewelacyjne video. Krótko i konkretnie.
Ja bym jeszcze dorzucił dwie rzeczy.
Po pierwsze w polu od powinno znajdować się Imię i Nazwisko. Dzięki temu jest znacznie większa klikalność, zwłaszcza jak ma się wybudowaną osobistą markę.
Druga rzecz, to dorzucił bym pole "p.s.". Wielu subskrybentów przyzwyczaiło się już, że konkret jest na samym końcu i po prostu skanują wiadomości i przechodzą na sam koniec.
Jeszcze raz gratuluję konkretnego video.
Pozdrawiam
Marcin Matyja
Cześć.
OdpowiedzUsuńTaka uwaga, moim zdaniem adresy @gmail czy @onet itd nie wyglądają dobrze w relacjach biznesowych, kupując domenę (a kosztuje to tylko około 50zł/rok) mamy możliwość zrobienia sobie dowolnego adresu typu biuro@nazwa-domeny.pl i to moim zdaniem wygląda dużo lepiej, polecam stosować. :)
Bardzo ciekawy materiał, super że co jakiś czas robisz takie powtórkowe lekcje, przypominające podstawy :) Dzięki temu jesteśmy wciąż na bieżąco z całością :) Gratuluje pomysłu i realizacji tak potrzebnej podstawowej wiedzy!!!
OdpowiedzUsuń