23 paź 2012

Email Marketing wg Marcina Gurtowskiego

23 paź 2012





Zapisz się aby dostać więcej informacji


Zgadzam się z Polityką Prywatności

15 komentarzy:

  1. Osobiście twierdzę ,że wiedzy nigdy za dużo! A z tej wiedzy,którą dajesz w e-mail-ach, w filmach i szkoleniach, na pewno korzysta bardzo dużo osób, chociaż do tego się nie przyznają, z różnych przyczyn. Ze swojego podwórka, pamiętam, jak ciężko było mi kiedyś napisać komentarz, chociaż temat mnie bardzo poruszył.Marcinie rób dalej to,co lubisz i umiesz. Życzę Tobie wszystkiego najlepszego! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy zainteresowany opowie się za upublicznieniem tych informacji, z racji, że należę do tej grupy - odpowiem, że jestem za tym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że dostajesz ciepłe komentarze i odpowiedzi, bo to co robisz, robisz dobrze. I oczywiście czekam na kolejne nagranie ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. W tytule bloga masz innowacje. Czy myślałeś, o tym, żeby publikować i inne materiały dotyczące innowacji e-biznesowych? Ja jestem czytelniczką jednego z portali małopolskich, oni np. poświęcili cały dział tylko i wyłącznie innowacją: http://www.malopolska24.pl/index.php/category/nauka-i-innowacje/
    Może powinieneś zrobić coś takiego i u siebie?

    Pozdrawiam
    Joanna

    P.S. Nagrałeś świetny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy blog. Czekamy na nowe wpisy, bo ostatnio cos zaniedbales bloga :)


    pozdrawiam
    Kulnaro o internecie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobry materiał. Przyda się. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Porcja solidnej, użytecznej wiedzy :) Zanim zdecydowałam się na pozycjonowanie wrocław prowadzone przez specjalizującą się w tym firmę, próbowałam zdziałać co nieco samodzielnie, ale póki co moja wiedza jest stanowczo za mała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetny materiał i bardzo wartościowa wiedza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny materiał. Dziś wiele działań związanych z marketingiem internetowym można zautomatyzować przez wdrożenie odpowiedniego oprogramowania stworzonego specjalnie dla firm - https://craftware.pl/ . Takie oprogramowanie daje również szereg innych możliwości np. ułatwia obsługę klienta, czy też usprawnia współpracę b2b.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marek Kamiński8 kwietnia 2019 11:07

    Dziś firmy mogę też skorzystać z oprogramowania biznesowego, które oferuje kompleksowe rozwiązania. Przykładem takiego systemu jest np. https://www.connecto.pl/oprogramowanie-dla-firm-uslugowych/. Dzięki niemu firma ma możliwość zaplanowania skutecznej strategii sprzedażowej, która obejmuje wszystkie ważne etapy procesu sprzedażowego. Niewątpliwie warto zastanowić się nad wdrożeniem takich rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oprócz e mail marketingu, do promowania moich produktów w internecie używam systemu Push Ad - https://push-ad.com/pl/. System służy mi przede wszystkim do tworzenia bazy potencjalnych klientów, którzy są faktycznie zainteresowani moją ofertą. Pomaga mi to zwiększyć ilość konwersji w sklepie internetowym.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widze, że jest tu sporo osób, które znają się na promowaniu w internecie. Ja dzisiaj trafiłem na informacje o czymś takim jak RTB i pierwszy kontakt z ta metoda wydaje mi się być ciekawy. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj https://fabrykamarketingu.pl/programmatic-buying-rtb/ i chciałbym poznać wasza opinie na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem warto stosować różne formy reklamy i sprawdzać, co w naszym przypadku sprawdza się najlepiej. Nie ograniczajmy się do jednego typu reklam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie przede wszystkim to dobrze zaprojektowana strona internetowa jest najważniejsza jeśli chodzi o wizerunek firmy w sieci. Na pewno dobrym rozwiązaniem będzie jej audyt UX. Dzięki niemu można wychwycić błędy na stronie internetowej i je naprawić.

    OdpowiedzUsuń